wyszukiwanie zaawansowane

 

Dostawa

 

Wszystkie zamówienia w sklepie internetowym ebingo.pl realizowane są za pośrednictwem firy kurierskiej DPD wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Przesyłki standardowe, tj. przesyłki których waga (zgodnie z przepisami prawa z zakresu BHP) nie przekracza 30 kg lub długość nie przekracza 4 m dostarczane są „pod drzwi” (DTD*), zgodnie z adresem dostawy wskazanym w formularzu zamówienia. Pozostałe przesyłki, które nie spełniają wyżej wymienionych warunków dostarczane są na adres posesji/ budynku wskazany przez klienta - kurier jest zobowiązany wyładować przesyłkę z samochodu, nie ma jednak obowiązku dostarczyć jej do wskazanego w adresie lokalu.

 

Koszty dostawy zależą od: wagi i wymiarów paczki, znajdujących się w niej produktów, a także wybranej metody płatności. Wysokość kosztów dostawy pojedynczego produktu znajduje się pod ceną wybranego produktu. Całościowy koszt dostawy jest wskazany Klientowi w „Koszyku” – przed złożeniem zamówienia. Cennik brutto przesyłek oferowanych przez sklep ebingo.pl znajdą Państwo w poniższej tabeli:

 Typ wysyłki

 Uwagi

Koszt dostawy

Opłata dodatkowa

przy wybraniu płatności "za pobraniem"

Przesyłki standardowe* Bez Produktów gabarytowych od 19,99 zł  5 zł
Przesyłki zawierające Produkty gabarytowe Produkty gabarytowe 1**  39,90 zł/szt.  5 zł
Przesyłki zawierające Produkty gabarytowe Produkty gabarytowe 2***  59,90 zł/szt.  5 zł
Przesyłki zawierające Produkty gabarytowe Produkty gabarytowe 3****  109,90 zł/szt.  5 zł

 

* Przesyłka standardowa to paczka o wadze nie przekraczającej 30 kg oraz wymiarem opakowania nie większym niż 300 cm (łącznie długość+szerokość+wysokość), przy czym najdłuższy bok nie może przekraczać 250 cm.

Przesyłka taka dotyczy także produktów z następujących kategorii: krzesła, fotele, regały, karmy dla zwierząt, TV do 43”.

Koszt przesyłki jest zależny od liczby zamawianych sztuk oraz łącznej wagi produktów w zamówieniu

** Przez „Produkty gabarytowe 1” należy rozumieć produkty należące do następujących kategorii: małe lodówki, kuchenki i zamrażarki; duże urządzenia wielofunkcyjne (drukarki, kserokopiarki i skanery w jednym), duże zestawy obiadowe, sprzęty fitness, klimatory, ekrany projekcyjne, mniejsze meble ogrodowe.

*** Przez „Produkty gabarytowe 2” należy rozumieć produkty należące do następujących kategorii: chłodziarki, piłkarzyki, trampoliny, duże baseny.

**** Przez „Produkty gabarytowe 3” należy rozumieć produkty należące do następujących kategorii: pralki, zmywarki, kuchenki, duże meble ogrodowe i domowe (w tym zestawy), chłodziarko-zamrażarki, stoły do tenisa stołowego, rowery, TV powyżej 43 cali.

Informacja o tym, do jakiej, spośród wymienionych kategorii Produktów gabarytowych zalicza się dany towar, podana jest każdorazowo w karcie towaru, na Stronie Internetowej Sklepu.

 

Przykłady wyliczenia całkowitego kosztu dostawy:

Fotele 2 szt. + smartfon 1 szt. à koszt dostawy 2x19,99 zł + 0 zł = 39,98 zł

Proszek do prania 2kg x 5 szt. à koszt dostawy 19,99 zł

Proszek do prania 2kg x 5 szt. + karma dla psa 15kg x 2 szt. à koszt dostawy 2x19,99 zł = 39,98 zł

Mała lodówka + mix produktów (do 50 kg) à koszt dostawy 44,98

Mała lodówka + mix produktów (powyżej 50 kg) à koszt dostawy 59,97

 

Standardowy koszt dostawy to 19,99 zł.

Dostępność usługi jest zależna od objętości paczki.  

 

 

Dostawa Standardowa - Polska

( teren całego kraju - dostawa kurierem )

 

 

 

Termin spełnienia świadczenia (dostarczenia towaru do klienta)

Na czas otrzymania przesyłki składa się:

- oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty za zamówienie na konto Sklepu (dla przesyłek z płatnością pobraniową nie występuje);

- czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki (kompletowanie towaru, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki);

- standardowy czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską - łącznie 1 do 2 dni roboczych.

 

Termin spełnienia świadczenia = czas przygotowania paczki do wysyłki + czas dostawy (kurier) i wynosi standardowo 1 do 3 dni roboczych.

Termin spełnienia świadczenia (realizacji zamówienia) podawany jest indywidualnie podczas jego składania i znany jest Klientowi przed złożeniem zamówienia. Jeżeli w zamówieniu znajdują się towary z różnymi czasami realizacji, o dacie wysyłki zamówienia decyduje produkt z najdłuższym czasem realizacji.

Klient może w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie jest realizacja dostawy na podstronach „historia zamówień". Każde zamówienie realizowane przez kuriera ma nadany numer przesyłki, dzięki któremu na stronach internetowych https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke można sprawdzić jego status. Klient po złożeniu zamówienia zostanie poinformowany o numerze przesyłki i kurierze, za pośrednictwem którego nadano paczkę.

Jeżeli płatność za zamówienie realizowana jest za pośrednictwem płatności elektronicznych termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania płatności przez sprzedawcę.

 

Kontakt z kurierem i odbiór dostawy - najczęściej zadawane pytania

 

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI? Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI? W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować (kurier nie ma takiego obowiązku).

 

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ SPÓŹNIA? Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki:

- DPD - kontakt do oddziałów.

 

Interweniować można także za pomocą Infolinii ebingo.pl tel. +48 758 555 555 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00 lub korzystając z formularza kontaktowego. Klient jest zobowiązany zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. W szczególności prosimy o zwrócenie uwagi na stan taśm z logiem Selgros24 naklejonych na paczkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, Klient może odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami pod numerem infolinii 0 800 505 105, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Zgodnie z przepisami prawa, jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.

przejdź do sklepu

Ładowanie...