Dostawa
Wszystkie zamówienia w sklepie internetowym ebingo.pl realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich DB Schenker, Inpost i DPD wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Przesyłki standardowe, tj. przesyłki których waga (zgodnie z przepisami prawa z zakresu BHP) nie przekracza 30 kg lub długość nie przekracza 4 m dostarczane są „pod drzwi” (DTD*), zgodnie z adresem dostawy wskazanym w formularzu zamówienia. Pozostałe przesyłki, które nie spełniają wyżej wymienionych warunków dostarczane są na adres posesji/ budynku wskazany przez klienta - kurier jest zobowiązany wyładować przesyłkę z samochodu, nie ma jednak obowiązku dostarczyć jej do wskazanego w adresie lokalu.
Koszty dostawy zależą od: wagi i wymiarów paczki, znajdujących się w niej produktów, a także wybranej metody płatności. Wysokość kosztów dostawy pojedynczego produktu znajduje się pod ceną wybranego produktu. Całościowy koszt dostawy jest wskazany Klientowi w „Koszyku” – przed złożeniem zamówienia. Cennik brutto przesyłek oferowanych przez sklep ebingo.pl znajdą Państwo w poniższej tabeli:
Typ wysyłki |
Uwagi |
Koszt dostawy |
Opłata dodatkowa przy wybraniu płatności "za pobraniem" |
Przesyłki standardowe* | Bez Produktów gabarytowych | od 19,99 zł | 5 zł |
Przesyłki zawierające Produkty gabarytowe | Produkty gabarytowe 1** | 39,90 zł/szt. | 5 zł |
Przesyłki zawierające Produkty gabarytowe | Produkty gabarytowe 2*** | 59,90 zł/szt. | 5 zł |
Przesyłki zawierające Produkty gabarytowe | Produkty gabarytowe 3**** | 109,90 zł/szt. | 5 zł |
* Przesyłka standardowa to paczka o wadze nie przekraczającej 30 kg oraz wymiarem opakowania nie większym niż 300 cm (łącznie długość+szerokość+wysokość), przy czym najdłuższy bok nie może przekraczać 250 cm.
Przesyłka taka dotyczy także produktów z następujących kategorii: krzesła, fotele, regały, karmy dla zwierząt, TV do 43”.
Koszt przesyłki jest zależny od liczby zamawianych sztuk oraz łącznej wagi produktów w zamówieniu
** Przez „Produkty gabarytowe 1” należy rozumieć produkty należące do następujących kategorii: małe lodówki, kuchenki i zamrażarki; duże urządzenia wielofunkcyjne (drukarki, kserokopiarki i skanery w jednym), duże zestawy obiadowe, sprzęty fitness, klimatory, ekrany projekcyjne, mniejsze meble ogrodowe.
*** Przez „Produkty gabarytowe 2” należy rozumieć produkty należące do następujących kategorii: chłodziarki, piłkarzyki, trampoliny, duże baseny.
**** Przez „Produkty gabarytowe 3” należy rozumieć produkty należące do następujących kategorii: pralki, zmywarki, kuchenki, duże meble ogrodowe i domowe (w tym zestawy), chłodziarko-zamrażarki, stoły do tenisa stołowego, rowery, TV powyżej 43 cali.
Informacja o tym, do jakiej, spośród wymienionych kategorii Produktów gabarytowych zalicza się dany towar, podana jest każdorazowo w karcie towaru, na Stronie Internetowej Sklepu.
Przykłady wyliczenia całkowitego kosztu dostawy:
Fotele 2 szt. + smartfon 1 szt. à koszt dostawy 2x19,99 zł + 0 zł = 39,98 zł
Proszek do prania 2kg x 5 szt. à koszt dostawy 19,99 zł
Proszek do prania 2kg x 5 szt. + karma dla psa 15kg x 2 szt. à koszt dostawy 2x19,99 zł = 39,98 zł
Mała lodówka + mix produktów (do 50 kg) à koszt dostawy 44,98
Mała lodówka + mix produktów (powyżej 50 kg) à koszt dostawy 59,97
Paczkomaty Inpost
Odbiór przesyłki z paczkomatu jest szybki i wygodny. Skrytki pocztowe Inpost zlokalizowane są w całej Polsce i otwarte 24 godziny na dobę.
Standardowy koszt dostawy to 19,99 zł.
Dostępność usługi jest zależna od objętości paczki.
Termin spełnienia świadczenia (dostarczenia towaru do klienta)
Na czas otrzymania przesyłki składa się:
- oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty za zamówienie na konto Sklepu (dla przesyłek z płatnością pobraniową nie występuje);
- czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki (kompletowanie towaru, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki);
- standardowy czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską - łącznie 1 do 2 dni roboczych.
Termin spełnienia świadczenia = czas przygotowania paczki do wysyłki + czas dostawy (kurier) i wynosi standardowo 1 do 3 dni roboczych.
Termin spełnienia świadczenia (realizacji zamówienia) podawany jest indywidualnie podczas jego składania i znany jest Klientowi przed złożeniem zamówienia. Jeżeli w zamówieniu znajdują się towary z różnymi czasami realizacji, o dacie wysyłki zamówienia decyduje produkt z najdłuższym czasem realizacji.
Klient może w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie jest realizacja dostawy na podstronach „historia zamówień". Każde zamówienie realizowane przez kuriera ma nadany numer przesyłki, dzięki któremu na stronach internetowych http://www.dbschenker-kontakt.pl lub https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke można sprawdzić jego status. Klient po złożeniu zamówienia zostanie poinformowany o numerze przesyłki i kurierze, za pośrednictwem którego nadano paczkę.
Jeżeli płatność za zamówienie realizowana jest za pośrednictwem płatności elektronicznych termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania płatności przez sprzedawcę.
Kontakt z kurierem i odbiór dostawy - najczęściej zadawane pytania
W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI? Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI? W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować (kurier nie ma takiego obowiązku).
CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ SPÓŹNIA? Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki:
- Schenker - kontakt do oddziałów,
- DPD - kontakt do oddziałów.
- Inpost - kontakt do oddziałów.
Interweniować można także za pomocą Infolinii ebingo.pl tel. +48 758 555 555 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00 lub korzystając z formularza kontaktowego. Klient jest zobowiązany zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. W szczególności prosimy o zwrócenie uwagi na stan taśm z logiem Selgros24 naklejonych na paczkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, Klient może odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami pod numerem infolinii 0 800 505 105, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Zgodnie z przepisami prawa, jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.