Dostawa
Wszystkie zamówienia w sklepie internetowym ebingo.pl realizowane są za pośrednictwem firy kurierskiej DPD wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Przesyłki standardowe, tj. przesyłki których waga (zgodnie z przepisami prawa z zakresu BHP) nie przekracza 30 kg lub długość nie przekracza 4 m dostarczane są „pod drzwi” (DTD*), zgodnie z adresem dostawy wskazanym w formularzu zamówienia. Pozostałe przesyłki, które nie spełniają wyżej wymienionych warunków dostarczane są na adres posesji/ budynku wskazany przez klienta - kurier jest zobowiązany wyładować przesyłkę z samochodu, nie ma jednak obowiązku dostarczyć jej do wskazanego w adresie lokalu.
Koszty dostawy zależą od: wagi i wymiarów paczki, znajdujących się w niej produktów, a także wybranej metody płatności. Wysokość kosztów dostawy pojedynczego produktu znajduje się pod ceną wybranego produktu. Całościowy koszt dostawy jest wskazany Klientowi w „Koszyku” – przed złożeniem zamówienia. Cennik brutto przesyłek oferowanych przez sklep ebingo.pl znajdą Państwo w poniższej tabeli:
Typ wysyłki |
Uwagi |
Koszt dostawy |
Opłata dodatkowa przy wybraniu płatności "za pobraniem" |
Przesyłki standardowe* | Bez Produktów gabarytowych | od 19,99 zł | 5 zł |
Przesyłki zawierające Produkty gabarytowe | Produkty gabarytowe 1** | 39,90 zł/szt. | 5 zł |
Przesyłki zawierające Produkty gabarytowe | Produkty gabarytowe 2*** | 59,90 zł/szt. | 5 zł |
Przesyłki zawierające Produkty gabarytowe | Produkty gabarytowe 3**** | 109,90 zł/szt. | 5 zł |
* Przesyłka standardowa to paczka o wadze nie przekraczającej 30 kg oraz wymiarem opakowania nie większym niż 300 cm (łącznie długość+szerokość+wysokość), przy czym najdłuższy bok nie może przekraczać 250 cm.
Przesyłka taka dotyczy także produktów z następujących kategorii: krzesła, fotele, regały, karmy dla zwierząt, TV do 43”.
Koszt przesyłki jest zależny od liczby zamawianych sztuk oraz łącznej wagi produktów w zamówieniu
** Przez „Produkty gabarytowe 1” należy rozumieć produkty należące do następujących kategorii: małe lodówki, kuchenki i zamrażarki; duże urządzenia wielofunkcyjne (drukarki, kserokopiarki i skanery w jednym), duże zestawy obiadowe, sprzęty fitness, klimatory, ekrany projekcyjne, mniejsze meble ogrodowe.
*** Przez „Produkty gabarytowe 2” należy rozumieć produkty należące do następujących kategorii: chłodziarki, piłkarzyki, trampoliny, duże baseny.
**** Przez „Produkty gabarytowe 3” należy rozumieć produkty należące do następujących kategorii: pralki, zmywarki, kuchenki, duże meble ogrodowe i domowe (w tym zestawy), chłodziarko-zamrażarki, stoły do tenisa stołowego, rowery, TV powyżej 43 cali.
Informacja o tym, do jakiej, spośród wymienionych kategorii Produktów gabarytowych zalicza się dany towar, podana jest każdorazowo w karcie towaru, na Stronie Internetowej Sklepu.
Przykłady wyliczenia całkowitego kosztu dostawy:
Fotele 2 szt. + smartfon 1 szt. à koszt dostawy 2x19,99 zł + 0 zł = 39,98 zł
Proszek do prania 2kg x 5 szt. à koszt dostawy 19,99 zł
Proszek do prania 2kg x 5 szt. + karma dla psa 15kg x 2 szt. à koszt dostawy 2x19,99 zł = 39,98 zł
Mała lodówka + mix produktów (do 50 kg) à koszt dostawy 44,98
Mała lodówka + mix produktów (powyżej 50 kg) à koszt dostawy 59,97
Standardowy koszt dostawy to 19,99 zł.
Dostępność usługi jest zależna od objętości paczki.
Termin spełnienia świadczenia (dostarczenia towaru do klienta)
Na czas otrzymania przesyłki składa się:
- oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty za zamówienie na konto Sklepu (dla przesyłek z płatnością pobraniową nie występuje);
- czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki (kompletowanie towaru, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki);
- standardowy czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską - łącznie 1 do 2 dni roboczych.
Termin spełnienia świadczenia = czas przygotowania paczki do wysyłki + czas dostawy (kurier) i wynosi standardowo 1 do 3 dni roboczych.
Termin spełnienia świadczenia (realizacji zamówienia) podawany jest indywidualnie podczas jego składania i znany jest Klientowi przed złożeniem zamówienia. Jeżeli w zamówieniu znajdują się towary z różnymi czasami realizacji, o dacie wysyłki zamówienia decyduje produkt z najdłuższym czasem realizacji.
Klient może w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie jest realizacja dostawy na podstronach „historia zamówień". Każde zamówienie realizowane przez kuriera ma nadany numer przesyłki, dzięki któremu na stronach internetowych https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke można sprawdzić jego status. Klient po złożeniu zamówienia zostanie poinformowany o numerze przesyłki i kurierze, za pośrednictwem którego nadano paczkę.
Jeżeli płatność za zamówienie realizowana jest za pośrednictwem płatności elektronicznych termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania płatności przez sprzedawcę.
Kontakt z kurierem i odbiór dostawy - najczęściej zadawane pytania
W JAKICH GODZINACH DOSTARCZACIE PRZESYŁKI? Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
CZY KURIER ZADZWONI PRZEZ DORĘCZENIEM PRZESYŁKI? W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować (kurier nie ma takiego obowiązku).
CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ SPÓŹNIA? Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki:
- DPD - kontakt do oddziałów.
Interweniować można także za pomocą Infolinii ebingo.pl tel. +48 758 555 555 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00 lub korzystając z formularza kontaktowego. Klient jest zobowiązany zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. W szczególności prosimy o zwrócenie uwagi na stan taśm z logiem Selgros24 naklejonych na paczkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, Klient może odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami pod numerem infolinii 0 800 505 105, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Zgodnie z przepisami prawa, jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.